Khamis, 1 Julai 2021

SENARAI TAJUK TUGASAN BBM3410 2021


10. MUGSHOT
18. POTRAIT
20. KABUR
21. SILUET
23. PENDUA
33. TWITTER
57. SEPI

Dengan ini, saya Norhayati binti Jaafar (203007) mengaku bahawa saya telah menyiapkan semua tugasan yang diperuntukkan bagi kursus Multimedia dalam Bahasa (BBM3410) dengan lengkap dan sempurna bagi semester ini. Hasil tugasan yang telah disiapkan adalah berkat tunjuk ajar dan bantuan oleh Prof. Dr Normaliza Abd Rahim. Saya berharap hasil tugasan ini dapat memberikan manfaat kepada anda semua. 

Akhir kata daripada saya, saya ingin mengucapkan jutaan terima kasih kepada Prof. Dr Normaliza Abd Rahim atas segala ilmu dan tunjuk ajar yang disampaikan sepanjang semester ini. Selain itu, terima kasih juga kepada ahli kumpulan saya iaitu Diez yang hebat dalam semangat berpasukan  dan selalu membantu rakan-rakan yang lain dalam menyiapkan setiap tugasan. Terima kasih juga kepada semua yang sudi membaca blog saya dari awal sehingga akhir. 

Semoga kita semua dipermudahkan segala urusan di dunia dan akhirat, aminn.

Arigatou semua ✌💛💜


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SENARAI TAJUK TUGASAN BBM3410 2021

1.  BIODATA DIRI 2.  CERITA SOSIAL 1 3.  PENDEKATAN ANALSIS WACANA 4.  NOTA ELEMEN ASAS GRAFIK 5.  ASAS GRAFIK MUDAH 6.  ASAS GRAFIK WARNA 7...