Rabu, 9 Jun 2021

BBM3410-2021-MINGGU 11-DRAMA KOREA : REALITI ATAU FANTASI

Drama Korea, Realiti atau Fantasi ?

Assalamualaikum, Anyeong yeorobun ✌💛💜

Lain macam bukan tajuk perkongsian kali ini ? Serius dengar tajuk pun dah gempak. Terbaik arhhhh Prof kami kali ini. Berikut saya akan lampirkan video berserta huraiannya ya... 



link : https://youtu.be/zNx2BjyJmlA

Perkongsian kali ini bersama dengan Prof Dr. Normaliza yang sangat gempak dan hebat. Ini adalah contoh perkongsian yang dapat menarik anak-anak kmuda sekarang untuk menontonnya. Secara automatik teringat balik drama-drama lama yang dah lama tengok habis saja sem ni saya akan marathon kdrama okay, drama lama nak tengok balik. Prof Dr. Normaliza berkongsikan drama-drama yang pernah beliau tonton, berkongsi pendapat, dan secara tidak langsung dapat mengimbau kembali kenangan lama hihiks. Melalui perkongsian ini jugalah saya dapat tahu bahawa Prof Dr. Normaliza juga berminat dengan filem Hindustan cewah~. Drama Korea sememangnya lain daripada yang lain dari segi cara perwatakan pelakon yang memang mantap habis, genre, para pelakon yang hensem dan cantik. Oh ya saya paling suka Park Seo Joon ya... walaupun bukanlah drama Park Seo Joon yang pertama kali saya tengok, saya tetap sukakan PSJ. Jadi wajib tonton ya perkongsian kali ini semua.


                                                              Instagram



Facebook


Twitter





Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SENARAI TAJUK TUGASAN BBM3410 2021

1.  BIODATA DIRI 2.  CERITA SOSIAL 1 3.  PENDEKATAN ANALSIS WACANA 4.  NOTA ELEMEN ASAS GRAFIK 5.  ASAS GRAFIK MUDAH 6.  ASAS GRAFIK WARNA 7...