Selasa, 29 Jun 2021

BBM3410-2021-MINGGU 14-SEPI (INSTAGRAM)

 Assalamualaikum dan hai semua ✌💛💜

Hai semua, apa khabar? sihat? Saya harap rakan-rakan semua sihat sejahtera ya... Jangan stress InshaAllah suatu hari nanti bumi kita akan kembali sihat. Amin. Hari ini kami telah diminta untuk memposting sesuatu di Instagram iaitu bertemakan 'sepi'. Ha... semua orang pasti pernah mengalami rasa sepi, suasana sepi ( waktu-waktu pkp ni), dan sebagainya kan? Saya pun pernah tetiba duduk seorang diri rasa sepi sangat-sangat dan sunyi. Sebenarnya kan, tema 'sepi' ni tetiba rasa sedih 😢 sebab ini jugak merupakan tugasan terakhir untuk kursus BBM3410 Multimedia dalam Bahasa. Sedihnya. Okay, jomlah tengok screen capture dan  posting daripada saya dan lima orang rakan yang lain okay✌

Ini gambar 'sepi' dari saya, walaupun gambar tu mingkin ada yang cakap eh... macam tak kena ja.. Tapi tidak pada saya , sebab tengok ja gambar PSJ hilang sikit rasa sepi hehe... Dah jangan dok rasa 'sepi' sorang-sorang okeh👍



Mesti ramai yang kenal PSJ kan? saya pun. 

Jom tengok lima posting dari rakan-rakan saya, jom







Baiklah di sini saya ingin mengucapkan terima kasih, kepada semua yang sudi membaca blog saya, mengikut perkembangan yang setiap minggu akan dimuat naik dalam blog sehingga ke penghujung minggu 14. Terima kasih semua. Tidak lupa juga kepada Prof. Dr Normaliza Abd Rahim yang merupakan pensyarah saya untuk BBM3410 Multimedia dalam Bahasa yang tersangatlah daebak💛💜

Akhir sekali 'stay safe and healhty' semua ✌💛💜






Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SENARAI TAJUK TUGASAN BBM3410 2021

1.  BIODATA DIRI 2.  CERITA SOSIAL 1 3.  PENDEKATAN ANALSIS WACANA 4.  NOTA ELEMEN ASAS GRAFIK 5.  ASAS GRAFIK MUDAH 6.  ASAS GRAFIK WARNA 7...