Ahad, 16 Mei 2021

BBM3410 - 2021 - MINGGU 8 - VIDEO SETEMPAT

 RUJUKAN : Normaliza Abd Rahim. (2019). Multimedia dalam Bahasa. Serdang: Penerbit Universiti Putra Malaysia.


Assalamualaikum .... Hai semua ✌✌. 

Selamat hari raya semua, maaf zahir dan batin ya 0-0.

Okay, selain daripada video dokumentari yang perlu dihasilkan, kami juga perlu menghasilkan satu video setempat~ ya... individu ~. Untuk pengetahuan semua video setempat ialah video yang dirakam oleh seseorang individu yang memegang sendiri camera dan dalam keadaan setempat tidak bergerak-gerak~camera sahaja bergerak ya...~ Yang paling penting jari mesti nampak dalam video tersebut.

video yang telah dihasilkan ini adalah secara random sahaja ~uyoo...~ Dengan yakin ya... saya sebut semua nama kuih-kuih raya hahaha... Selain itu, saya mendapat ilham untuk membuat video setempat ini sewaktu sedang makan kuih raya dan pada masa itu saya teringat waktu ini sangat sesuai untuk membuat video setempat. Jadi, inilah hasilnya tadaaaa... Tanpa berfikit panjang terus saya rakam video ni. Allhamdulillah jadi jugak ya... 

Oh ya... tengoklah video yang telah dihasilkan oleh saya. Jangan lupa like ya...



Link: https://www.youtube.com/watch?v=6G1v0Is2U5c&t=1s

Selamat menonton ya...



Bukti kehadiran

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SENARAI TAJUK TUGASAN BBM3410 2021

1.  BIODATA DIRI 2.  CERITA SOSIAL 1 3.  PENDEKATAN ANALSIS WACANA 4.  NOTA ELEMEN ASAS GRAFIK 5.  ASAS GRAFIK MUDAH 6.  ASAS GRAFIK WARNA 7...