Rabu, 28 April 2021

BBM3410 - 2021 - MINGGU 6 - TWITTER

 

Assalamualaikum dan hai semua...✌. Sejujurnya saya tak pernah ada twitter sebelum ni 😅, hurmm maklumlah sebenarnya bukan tak mau buka satu akaun. Cuma saya tak pandai menggunakan twitter . hehe... okay dengan itu saya sangat bersyukur dengan adanya subjek Multimedia dalam Bahasa ni, telah memberikan saya ruang untuk membuka satu akaun twitter. Sebenarnya syok... jugak twitter ni. Banyak manfaat yang kita boleh perolehi. Oh! ya, banyak jugak benda-benda atau perkara yang viral ada dekat twitter...

Oh! ya, sebelum saya terlupa kami dikehendaki untuk tweet mengenai nilai estetika. Saya yakin mesti ramai yang tak tahu kan apa itu nilai estetika. Okay, dekat bawah saya ada lampirkan 'ss' atau screen capture tweet tersebut. 

Ini adalah tweet pertama saya setelah membuka akaun Twitter pertama sepanjang saya hidup hihi😂💛


Tweet Pertama : 22 April 2021



Seterusnya, saya masukkan 10 tweet oleh rakan-rakan saya yang lain. Seriusss... tweet mereka sangat terbaikk.






Tweet Kedua : 27 April 2021




Dibawah saya letakkan posting kawan-kawan yang lain selepas 5 hari.








Arigatou...💙

















                         



















Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SENARAI TAJUK TUGASAN BBM3410 2021

1.  BIODATA DIRI 2.  CERITA SOSIAL 1 3.  PENDEKATAN ANALSIS WACANA 4.  NOTA ELEMEN ASAS GRAFIK 5.  ASAS GRAFIK MUDAH 6.  ASAS GRAFIK WARNA 7...