Khamis, 27 Mei 2021

BBM3410-2021- MINGGU 9-PANTUN 4 KERAT (FACEBOOK)

Hai Assalamualaikum.
Baiklah minggu ini kami diberi tugasan untuk memberikan serangkap pantun dan post di Facebook. wahhh... menarik gila yang tidak pandai reka pantun sebelum ni pun jadi pandai ~ce wah...~. Selain memuat naik pantun, kami juga perlu berbalas pantun dengan rakan-rakan. Sumpah berbalas pantun sangatlah seronok dan besttttt gila....

Jadi, disini saya akan meletakkan gambar yang telah screenshot yaa....

Dibawah ni post saya sendiri. Pantun ni mungkin macam dah biasa nampak, tapi saya reka sendiri tau~



Macam mana? dah biasa dengarkan pantun yang bertemakan ibu bapa kan?. Baiklah berikut saya lampirkan pantun-pantun daripada rakan-rakan saya dan pastun yang dibalas oleh saya #SisCubaTryTest







Macam mana menarik bukan? Pantun-pantun yang diberikan oleh rakan-rakan sangat menarik, hebat dan terbaiklah. Tak sangka kami mempunyai bakat daalm berpantun yaaa... bukan beshe-beshe.

Terima kasih.



Kehadiran Minggu 9


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SENARAI TAJUK TUGASAN BBM3410 2021

1.  BIODATA DIRI 2.  CERITA SOSIAL 1 3.  PENDEKATAN ANALSIS WACANA 4.  NOTA ELEMEN ASAS GRAFIK 5.  ASAS GRAFIK MUDAH 6.  ASAS GRAFIK WARNA 7...