Khamis, 27 Mei 2021

BBM3410-2021-MINGGU9-KESILAPAN (INSTAGRAM)

Assalamualaikum dan Hai semua ✌💛💜

Selain memuat naik pantun di Facebook, kami juga perlu memuat naik caption di Instagram yang bertajuk 'Kesilapan'. Ha... setiap manusia tidak lari daripada melakukan kesilapan bukan? Tak kiralah sama ada dalam persahabatan, kekeluargaan, dan sebagainya. Walau bagaimanapun, setiap kesilapan yang dilakukan wajar diberikan peluang kedua untuk seseorang itu membetulkan kesilapan yang dilakukan. Jadi, jangan selalu mengecam sekiranya seseorang itu telah melakukan kesilapan.

Seperti biasa saya akan lampirkan posting yang telah saya muat naik dalam Instagram ya...



Kata-kata yang dipetik daripada kata-kata Tun Dr Mahathir Mohamad sangat mendalam maknanya...
Berikut saya lampirkan komen saya terhadap posting rakan-rakan yang lain.








Sebenarnya dekat sini saya nak cakap, semua kawan-kawan saya sangat cantik yaaa....

Baiklah, Terima kasih kerana sudi membaca! 💛💜

kehadiran


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SENARAI TAJUK TUGASAN BBM3410 2021

1.  BIODATA DIRI 2.  CERITA SOSIAL 1 3.  PENDEKATAN ANALSIS WACANA 4.  NOTA ELEMEN ASAS GRAFIK 5.  ASAS GRAFIK MUDAH 6.  ASAS GRAFIK WARNA 7...